מרנג בשלוש שכבות | נשיקה אחת גדולה (:
איך שאני אוהבת מרנג
צח ופריך שמתפצפץ בפה
למיליון רסיסים קטנים ונעימים
איך שאני אוהבת מרנג
צח ופריך שמתפצפץ בפה
למיליון רסיסים קטנים ונעימים
ואם נחזור למנת גפילטע פיש של אמא שלי
אז אין בעולם כזה טעים
כמו של סבתא חווה –אמא שלי
כי אמא שלי שנולדה בארץ
מבשלת מאז שהיתה ילדה
ניסיתי לחשוב על מנה אחת שכולם אוהבים פירה וארבעה בצלים. המנה הזו זוכה ביג טיים בכל הכוכבים האלה
הפעם טיפה חורגת מהצפוי
תבשיל פרגית בקדירה
עם יין לבן ותימין
כזה כמו שאוכלים בצפון צרפת – אלזאס
עם לחם שחור טוב
בעיקר כדי לטבול ברוטב החם
ריבועי חלבה שומשום
החיתוכיות הכי פריכות שלי
כאלה שמכינים בשלוש דקות
ולא מפסיקים לזלול
עד שהצנצנת מתרוקנת לה
מכל תבשילי הממולאים
אני הכי הכי אוהבת בצלים ממולאים קינואה ובשר
הבצל שמפזר בתוך התבשיל את העדינות הקרמלית שלו
הקינואה שמעורבבת עם הבשר באופן מושלם
אז אם גם אתן כמוני
משוכנעות ששוקולד הוא טעם החיים
עומדות מול חלונות ראווה של חנויות מתוקות בעיניים דומעות מהתרגשות
אתם תתאהבו בקוביות הפאד'ג האלה
פשוטות מהירות ועוקצות את הלשון
הבוקר כשהתעוררתי (מאוחר) החגים האלו משחיתים את החריצות שלי
היה לי לגמרי ברור שהיום תהיה עוגת טחינה סילאן אצלנו על השולחן
מכינים אותה -15 דקות בהגזמה ומצננים במקפיא 5 שעות –מתאים לי !
העוגה שתמיד מקבלת קריאות וואוו
עוגת גבינה פירות יער
היא קפואה יפיפיה והכי חגיגית
אין בה טיפת גלוטן והשוס הגדול שאפשר להכין אותה גם על רגל אחת (:
מי אמר שלהכין ריזוטו זה מסובך?
ולמה בעצם הפחידו אותנו ?
כל כך הרבה דברים נכתבו ונאמרו על המנה הזו
שמתחשק לי לעשות לזה סוף